sobota, 31 października 2015

356. Kaki w orzechowym cieście !

Październik dobiega końca...kiedy to minęło ?!
Szkoła sprawia, że zupełnie nie mam poczucia czasu.
A czasu coraz mniej, a stresu coraz więcej...

Ten tydzień to była jakaś masakra.
4 sprawdziany, masa zadań z matmy, lektury i....dentysta.
Przyszły nie zapowiada się lepiej...też kilka sprawdzianów, lekarz, ale przynajmniej weekend zaczynam już w czwartek wycieczką do teatru( 5-godzinny spektakl Dziadów! ).

Niedawno temu skusiłam się na zakup mąki orzechowej i nie żałuję <3
Owoc kaki dużo zyskał dzięki temu ciastu :D





Kaki w orzechowo-owsianym cieście naleśnikowym podana z ricottą, syropem klonowym i cynamonem/kawa z mlekiem sojowym

12 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam kaki surowe, bez niczego, chociaż w takim wydaniu też kusi. Mąka orzechowa? Chyba też kiedyś będę musiała spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ostatnio kupiłam tą mąkę, ale jeszcze nie miałam okazji jej spróbować :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Też ostatnio kupiłam tą mąkę, ale jeszcze nie miałam okazji jej spróbować :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudeńko nam tu serwujesz! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. No dziewczyno zachwycasz po prostu! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mąka orzechowa kusi i mnie! Mam nadzieję, że kiedyś taką dorwę :)
    Mnie też ten czas cieka :(

    OdpowiedzUsuń