sobota, 7 marca 2015

167. Sobota, więc naleśniki i nie tylko !

Tak więc dziś już chyba tradycyjnie: naleśniki :P
Czy tylko u mnie taka piękna pogoda za oknem ?
Czuć wiosnę, oj czuć ! :D

Dziś robimy babski wieczór i pierwszy raz będę jeść sushi.
Jedliście kiedyś ? Jak wrażenia ? :)



 Pełnoziarniste naleśniki z cytrynowo-klonowym jogurtem greckim/jabłkowym jogurtem greckim/masłem orzechowym podane z mandarynką i suszoną żurawiną/kawa zbożowa z mlekiem

Moje pierwsze PTYSIE :) 




Ptysie z malinowym kremem i cukrem pudrem

17 komentarzy:

  1. Zazdroszczę naleśników, ja już nie mam możliwości ich robienia :c A twoje są takie śliczne *.*
    Sushi? Zawsze marzyłam żeby spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie Ci te naleśniki wychodzą! w sobotę tradycyjnie :)
    ja sushi nie raz jadłam, aczkolwiek w wersji wegańskiej - pyszne! :)
    udanego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ptysie przesłodkie ;D
    Zapraszam: http://grapefruitjuicesour.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Że naleśniki robisz wspaniałe to wiem od dawna, ale że ptysie? Wyglądają niesamowicie :) I z malinowym kremem... <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak robisz takie fajne naleśniki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykle robię z takich proporcji: 3 łyżki mąki pełnoziarnistej, jajko, pół szkl. mleka, odrobina wody gazowanej, a smażę na oleju kokosowym lub rzepakowym. Te są akurat z 2 łyżek pełnoziarnistej i jednej łyżki pszennej :)

      Usuń
  6. Ptysie, są takie urocze! Porywam wraz z naleśnikami :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne dodatki do naleśników!
    Sushi jadłam parę razy- smaczne, chociaż nie mam obsesji na jego punkcie, chyba muszę spróbować w restauracji:)
    Ptysie wyglądają pięknie, jak z cukierni!

    OdpowiedzUsuń
  8. taaak, u mnie też dziś wiosenna pogoda ^^
    naleśniki ideaaalne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie jadłam sushi, bo od dziecka nie jem ryb ani niczego, co z nimi związane. Ale te ptysie, naleśniki <3 Na ptysie to mam nadzieję, że przepis wrzucisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja z kolei uwielbiam ryby ! A za dobrze przyrządzonego łososia mogłabym zabić ! :D
      Korzystałam z tego przepisu na ptysie :http://www.mojewypieki.com/przepis/ptysie , a nadzienie to zwykły krem maślany z budyniem malinowym :)

      Usuń
  10. sushi? jasne :D ale nie ma dla mnie szału.
    zapraszam: http://iluminatium-mundi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Naucz mnie smażyć naleśniki, błaaagam! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądają.
    A co do sushi, to często jadam. Robię je też własnoręcznie - to naprawdę proste! ;)

    OdpowiedzUsuń