sobota, 14 marca 2015

174. Najlepsze z najlepszych !

Tak właśnie mogę opisać dzisiejsze pancakes !
Dawno nie jadłam tak pysznego połączenia !
Kokos i mango  w połączeniu z Philadelphia Milka
(pierwszy raz jadłam ten serek i nutella ma ogromną konkurencje)
 to istny raj dla podniebienia ! :D

Dziś totalnie odpuściłam cokolwiek i zaszyłam się w kuchni,
Wczoraj niespodziewanie wpadły mi 3 godziny jazd po 9 lekcjach w szkole...
Także no, na jutro muszę przełożyć pisanie monografii na 3 strony A4, 
bo dziś i tak bym przy tym zasnęła a pogoda za oknem zbytnio nie motywuje.

Btw.
Widok Ojca podjadającego daktyle bezcenny xD





 Owsiane pancakes kokosowe na jogurcie naturalnym podane z musem z mango i serkiem Philadelphia Milka/kawa zbożowa z mlekiem

 Orkiszowe muffinki* z nadzieniem(domowy dżem jabłkowy, masło orzechowe, orzeszki ziemne)

*ciasto z tego przepisu




Waniliowe muffinki z waniliowym kremem z mascarpone opsypane kakao

10 komentarzy:

  1. Za placki piątka, za mus z mango dużo bym w tej chwili dała, a te babeczki to małe arcydzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ślicznie ozdobione ! :) a kokos mango to baaaardzo dobre połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę wyglądają na najlepsze z najlepszych *.* I ten mus, o mamo - niebo! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten mus z mango wygląda przepysznie!<3 A babeczki ozdobione mistrzowsko:)
    Hahaha, chciałabym zobaczyć Twojego tatę!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie piękne babeczki *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Babeczki, godzina taka późna, a mi się ich zachciało :p Uwielbiam philadelphie milke, to smak mojego dzieciństwa, babcia często przywoziła mi ją z Włoch :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne babeczki :) A i placki bym zjadła! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeej te muffinki *.* Mango z kokosem kocham, boskie i niezastąpione połączenie :D A philadelphia milka jest dla mnie lepsza niż nutella :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Placki wyglądają świetnie na tym musie z mango :)

    OdpowiedzUsuń