niedziela, 8 marca 2015

168. Zawiało grudniem !

Haha, jest marzec, słońce świeci, ptaszki śpiewają,
a ja tu o grudniu piszę xD
No ale dawno nie jadłam nic z dodatkiem przyprawy do piernika.
Dodać to tego mandarynkę i od razu przypomina mi się świąteczny klimat.

Dziś miałam plany zregenerować siły na przyszły tydzień.
No ale, że dziś takie a nie inne święto tata wziął mamę i mnie na basen i obiad. :)
W ogóle 
Wszystkiego Najlepszego Dziewczyny ! 

A Ferdydurke leży i leży....



Owsiane scones piernikowe z miodem/powidłami śliwkowymi/domowym dżemem jabłkowym(brak na zdjęciu) podane z mandarynką, bananem i cynamonem/gorące mleko

11 komentarzy:

  1. Ja bym takie scones mogła jeść cały rok :) a Ferdydurke jest super! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Już druga dzisiaj osoba przywołuje do mojego serduszka Święta :D
    Zapraszam : http://grapefruitjuicesour.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie dziś miałaś! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają przesłodko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pięknie podane w świątecznym klimacie :] Tatusiowie wiedzą co najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super dzień, aktywny odpoczynek to też odpoczynek :D Świetami zapachniało, za to za oknem pachnie wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też ostatnio dodaje przyprawe do piernika do śniadan :D

    OdpowiedzUsuń
  8. nic nie szkodzi, że za okenm już Wiosna, świąteczne smaki to ja mogę i w lato jeść :D

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie uśmiechnięte śniadanie :-)) bo za grudniowymi smakami się tęskni i dlatego się do nich wraca nawet w marcu :D

    OdpowiedzUsuń