sobota, 28 marca 2015

188. Nie mogło być inaczej

Dziś sobota, więc wiadomo co na śniadanie :)
Dziś dodałam do naleśników maślanki i wyły delikatniejsze niż na mleku !
Polecam ! 

Kurczę, myślałam że już pożegnałam się z przeziębieniem,
 a otwieram już 3 paczkę chusteczek.
Byle się wykurować do środy !

Korzystając z wolnego, upiekłam dziś ciacho.
Połączenia wiśnia + kokos, nigdy nie zawodzi ! :)




 Orkiszowe naleśniki cynamonowe na maślance z sezamowym serkiem homogenizowanym*/domowym dżemem truskawkowym/klonowym serkiem homogenizowanym** podane z bananem i cynamonem/kawa zbożowa z mlekiem


*serek wymieszany z domowym tahini
**serek wymieszany z syropem klonowym

Ciasto z wiśniami z kompotu  z kokosową kruszonką na kruchym spodzie

13 komentarzy:

  1. muszę wypróbować z maśłanką! a kawałek ciacha poprszę, bo akurat piję sobie kawe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje sobotnie naleśniki biją wszystko na głowę. A to ciasto idealne do popołudniowej kawy :D
    Zdrowia życzę w końcu raz a dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sobotnie naleśnikowanie kiedyś praktykowałam. Teraz niestety już nie, ale wrócę do tego z pewnością i takie na maślance tam zawitają. A póki co, to pozachwycam się Twoimi i ..tym ciastem! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądanią niesamowicie. Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O o, kurczę, jak zrobiłem naleśniki, to się przypadkiem wpasowałem w sobotę z naleśnikami :O

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chcę kawałek tego ciasta *.*

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda bardzo apetycznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak maślankowe to trzeba wypróbować!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moge kawałek ciasta i jednego naleśnika? :D

    http://grapefruitjuicesour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealnie Ci wyszły te naleśniki, narobiłaś mi na nie ochoty!:D
    Kuruj się!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zawsze robię packi (bo naleśników nie umiem :c) na maślance, bo w tedy są tak obłędnie delikatne <3
    Daaaj ciasta :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Naleśniki wyglądają nieziemsko! :)
    Ps. Zdrówka życzę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. naleśniki naprawdę świetnie Ci wychodzą, za każdym razem idealne :) a ciacho o takim smaku - po prostu palce lizać! :)

    OdpowiedzUsuń