środa, 11 marca 2015

171. Gruby i chudy !

Dziś niby dzień wolny od szkoły, a nalatałam się co nie miara.
Od rana miałam jazdy, potem zakupy, a popołudnie spędziłam w kuchni
 (jutro się dowiecie co wyczarowałam ^.^ )

Na śniadanie miały być placki, ale coś mi się mleka za dużo nalało i powstały naleśniki.
W sumie, naleśniki uwielbiam więc nie było problemu ! :D



Owsiane naleśniki kawowe z domowym dżemem jabłkowym/masłem orzechowym i bananem podane z resztą banana, suszoną żurawiną i kakao/kawa zbożowa z mlekiem

10 komentarzy:

  1. Wiesz, chyba jestes osobą, która robi najlepsze naleśniki, jakie widziałam. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Można się do Ciebie zapisać na kurs robienia naleśników? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam naleśniki, ale jeszcze nigdy nie udały mi się takie jak twoje *.* Jesteś w tym chyba mistrzynią, są takie okrągłe i ani nie za grube, ani nie za chude ;)

    http://poranny-talerz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło, wyglądają pysznie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham tą posypkę z kakao!<3

    OdpowiedzUsuń
  6. czy placki czy naleśniki - zawsze pyszne! świetnie podane, z masłem orzechowym szczególnie bym zjadła :D

    OdpowiedzUsuń