wtorek, 10 marca 2015

170. Budyniowy wtorek !

Lubię wtorki, 
lubię mieć tylko 7 lekcji,
lubię świadomość, że jutro mam pozwolenie na wolny dzień(dzięki mamo!) :P.

Dziś na śniadanie budyń,
Co jak co, ale budynie to ja mogę jeść codziennie, 
a te domowe to nawet kilka razy dziennie !

Mała prośba!
Nie pytajcie na ask-u o jadłospisy !
Nie będę już na nie odpowiadać.
Będę odpowiadać tylko na pytania odnoście śniadań i przepisów.  



Domowy orzechowy budyń crunchy na mleku podany z bananem, startą gorzką czekoladą 90% i suszonymi figami/kawa zbożowa z mlekiem

13 komentarzy:

  1. Budyniu nigdy dość! :D Kocham je ;) Oj, dużo bym dała za taki dzień wolnego, ale, ale zaraz rekolekcje! Trochę będę mogła sobie odpocząć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten budyń wygląda obłędnie! I ta figa na środku *-*
    Zapraszam: http://grapefruitjuicesour.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O mamo *.* Takie budynie też mogłabym jeść codziennie ♥ Wygląda bajecznie, ukradłabym ci go z chęcią ;)

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. proszę o przepis, dawno nie jadłam domowego budyniu, muszę jakiś zrobić, bo narobiłaś ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mogłabym jeść codziennie budyń! Zwłaszcza taki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie tez narobiłas ochoty :D Zrobie sobie chyba w czwartek na śniadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobić taką cudowność i się nie podzielić to grzech! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale bym zjadła taki budyń!

    OdpowiedzUsuń
  9. Figa wygląda świetnie na czubku :D Ja tylko raz domowy budyń robiłam, w dodatku do ciasta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. obłędne śniadanie! takie smaki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę smakowicie to zaplanowałaś:) Zrobiłaś mi ochoty na taki budyń :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię budynie, a budyń cranchy brzmi kusząco :D

    OdpowiedzUsuń