niedziela, 15 marca 2015

175. Trochę inaczej

Dawno nie jadłam śniadania na wytrawnie.
Dziś drugi raz na blogu takie właśnie śniadanie.
Nie dawno temu jadłam jajecznice z dodatkiem suszonych pomidorów.
Bardzo mi zasmakowało i dziś też mnie naszła na nią ochota :)

Spędziłam dziś 5 godzin przed komputerem pisząc wypracowanie.
Jak tak dalej pójdzie w końcu oślepnę na dobre !
Dlatego nie mecze już oczu i lecę chwilę odpocząć :)



Jajecznica z suszonymi pomidorami, cebulką i koperkiem/2 kromki chleba słonecznikowego z avocado, ogórkiem i pieprzem podane z papryką/kawa z mlekiem

15 komentarzy:

  1. Aż nabrałam ochoty na żurawinę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiej wersji jajecznicy nie jadłam. Moją ulubioną jest jajówka z grzybami leśnymi, omniomniom :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe wydanie jajecznicy :) Ale mnie te kanapeczki z awokado kuszą :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorowo tu Ciebie na talerzyku :)
    Zapraszam: http://grapefruitjuicesour.blogspot.com
    Buziaki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też dziś jajecznica, ale w wegańskiej wersji :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie śniadania ♥
    Ja też powoli ślepnę od takich wypracowań, nauczyciele mają zbyt duże wymagania :/

    http://poranny-talerz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja polecam jajecznicę ze startą marchewką. Spróbuj koniecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę Tobie to napisać, ale te śliwki to z Lidla - były bardzo słodkie, soczyste - także jak tylko masz na nie ochotę, to polecam właśnie tam się po nie udać :)

      Usuń
    2. Dziękuję Ci bardzo ! :D Pewnie się na nie skuszę :P

      Usuń
  8. Jajecznica z suszonymi pomidorami to moja ulubiona! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. z suszonymi pomidorami wszystko jest o wiele lepsze :)
    zapraszam :) http://iluminatium-mundi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej, ale pysznie wygląda *.*
    Odpoczywaj, zasłużyłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za suszonymi pomidorami, ale ze świeżymi jajecznicę uwielbiam! Pychotka :)

    OdpowiedzUsuń