poniedziałek, 31 sierpnia 2015

309. Tym razem jaglanka w środku !

Pewnie zauważyliście, 
że często ostatnio czyszczę słoiki po masłach orzechowych :D
A powód jest taki, że zwykle mam sklepowe i domowe jednocześnie w użyciu :)
A dla mojego brata pół słoika za jednym podejściem to nie żaden problem(dla mnie zresztą też:P)

Ostatni wolny, beztroski poniedziałek.
Jutro się zacznie.
Nauczyciele będą nieugięci.
Muszę się psychicznie nastawić na ostre kucie i przygotowywanie dyplomu.
Klaso maturalna, witaj i bądź choć trochę dla mnie łaskawa !
W związku z tym nie gwarantuję, że będę tu codziennie.
Chcę się na prawdę ostro wziąć do roboty, bardzo mi na tym zależy. 
Myślałam o tym, aby co weekend po prostu umieszczać tu śniadania z całego tygodnia
(choć w większości to pewnie będą szybkie owsianki, bądź granola z mlekiem).

Nie pamiętam kiedy ostatnio jadłam jaglankę na słodko !
Bananowa, świetnie zgrała się z masłem orzechowym <3




Bananowo-daktylowa kasza jaglana na mleku nadziana gorzką czekoladą 90% z resztą banana, suszoną żurawiną i orzechami włoskimi podana w słoiku po domowym maśle orzechowym/kawa z mlekiem

17 komentarzy:

  1. umieściłaś w tym słoiczku wszystkie moje ulubione smaki!
    Nie ma co się przejmować maturą, będzie dobrze :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma co narzekać na puste słoiki, to najlepsze co może być :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To sa moje ulubione sniadania ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pysznie :D Też jestem w klasie maturalnej i już czuję presję ze strony nauczycieli. ale poradzimy sobie ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, u mnie też klasa maturalna, a motywacji zero ;) No cóż, może jak wystartuję, to coś się zmieni ;) Czyżby słoiczek po maśle z Lidla? Masło i banan to najlepsze połączenie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, słoiczek po maśle z Lidla :)-jedno z najlepszych :D.
      Damy radę ! Kto jak nie My ? :D Motywacja, mam nadzieję, szybko przyjdzie !

      Usuń
  6. Ale mi robicie smaka na jaglanki, ale nie mogę ich jeść...
    Niby nie jestem w klasie maturalnej ale też mam teraz testy, gimnazjalne... Również się stresuję a motywacja zaległa gdzieś w górskim lesie, który przemierzałam na obozie :P

    http://worshipingmornings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaglanka..czego chcieć wiecej.Prosto i najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O mamo, nie ma nic lepszego niż jaglanka naprawdę. :-) Twoja wygląda zachwycająco absolutnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie tylko u Ciebie tak często masło znika! U mnie jest identycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie masło orzechowe tygodnia nie wytrzymuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dasz radę! spokojnie :)
    u mnie słoiczki też szybko schodzą, a do tego całeee dla mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. słoiczek pysznosci! <3

    http://sniadaniowe-wariacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dasz radę!!! Nie ma innej opcji :D
    Masełko w kazdym domu znika w ekspresowym tempie :P

    zapraszam:
    http://grapefruitjuicesour.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń