niedziela, 23 sierpnia 2015

302. Muffiny...z cukinii !

Jest niedziela,
a na leniwe, niedzielne śniadanie
 najlepiej sprawdzają się muffiny !
Bardzo kakaowe, wilgotne dzięki cukinii,
z jogurtowym i orzechowym dipem były po prostu wyśmienite !
Do tego tradycyjnie kawa i mogę się dalej lenić. !

Ostatni tydzień został, 
więc mam zamiar wypocząć do maksimum,
oprócz tego szykuję się kilka spotkań,
i wypad na szkolne zakupy.

Udanego ostatniego tygodnia wakacji !




Orkiszowe kakaowe muffiny a'la brownie z cukinii podane z nektaryną, jogurtem naturalnym i sosem orzechowym/kawa z mlekiem

12 komentarzy:

  1. wyglądają pysznie!Można przepis?:)

    http://lifeofangiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo chętnie bym Ci go podała, gdyby nie fakt, że wszystko było robione na oko xD

      Usuń
  2. Są idealne! Ja jeszcze nie mam nic do szkoły kupionego :P

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy bym nie powiedziała że z cukinii. Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam taką wersję wypieku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda ze troszke oklaply ale nabraly uroku przez to :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki urok muffin a'la brownie :). Oklapły bo są w środku wilgotne :D

      Usuń
  6. Śniadaniowe muffiny, bomba!

    http://worshipingmornings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Z cukinii nie jadłam, pyszności! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muffinki! Mam na nie przez Ciebie straszną ochotkę :)
    http://nackany-zeszycik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Z cukinii to nie jadłam, ale z całego serca polecam z fasoli :)

    OdpowiedzUsuń