środa, 5 sierpnia 2015

293. Placki z jagodami !

Rano nie wytrzymałam,
całą noc przewracałam się z boku na bok.
Przed 7 ubrałam się, założyłam buty i fruuu przed siebie.
Godzina biegania minęła mi jak ręką odjął.
Samopoczucie +100. :)

A teraz znów upał, upał i jeszcze raz upał.
Ja rozumiem, że lato i wakacje i że tak ma być.
Ale mi zdecydowanie to nie służy.

Dlatego pocieszam się plackami,
 tym razem w jagodowe kropki, 
z ubitym mleczkiem kokosowym ,
domowym masłem orzechowym
i suszonymi figami na które mam ostatnio straszną fazę :]





Pełnoziarniste pancakes na jogurcie z jagodami podane z ubitym mleczkiem kokosowym, domowym masłem orzechowym i suszonymi figami
+
 Green smothie(banan, jabłko, ogórek)

8 komentarzy:

  1. Są idealne! ;) Dawno nie jadłam placków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko fantastyczne, mam ochotę zatopić zęby w tym ubitym mleczku :D

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie te upały też nie służą, chętnie porwałabym takie placuchy na osłodzenie sobie gorącego poranka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudowne te placki, mam ogromną ochotę :<

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany, nic tak dobrze nie robi jak poranne letnie bieganie ;) A później można z przyjemnością wgryźć się w pyszne placki :P

    OdpowiedzUsuń
  6. nie ma to jak ubite mleczko kokosowe <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ktoś mi wytłumaczy, dlaczego ja jeszcze mleczka kokosowego nie ubiłam? :D
    zapraszam do siebie:
    http://grapefruitjuicesour.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń