wtorek, 2 sierpnia 2016

395. Serniczki i tort !

Hmmm..ciekawe czy ktoś mnie tu jeszcze pamięta ??
Wiem, wiem, miałam być bardziej aktywna w wakacje.
Ale co ja poradzę, że moje śniadania to zwykle ta sama owsianka, ten sam omlet.

Do tego jeszcze praca niewypał...nie pytajcie.
I jeszcze papierki na uczelnie, załatwianie mieszkania..i tak mi lecą najdłuższe wakacje w życiu.
A nawet żaden dłuższy wyjazd się nie zapowiada.
Cóż przynajmniej w ekspresowym tempie nadrabiam książkowe i filmowe zaległości. 

Ostatnio miałam okazję robić tort.
Zdecydowałam się na tzw, naked cake z frużeliną malinową i kremem waniliowym.
Niestety nie wiem jak smakował, bo kiedy był konsumowany mnie niestety nie było ;<
Ale podobno pyszny !

A nieco niżej serniczki, najprostsze na świecie z kokosową nutą :)



 Naked cake przełożony malinową frużeliną i kremem waniliowym


Kokosowe serniczki zapiekane z nektaryną 


5 komentarzy:

  1. Tort wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pamiętam i cieszę się, że dałaś znak życia :) Tort piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten tort! A jak pyszny to już w ogóle cudo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pamiętam! Wracaj do nas na stałe <3

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny tort! wygląda nieziemsko, masz ogromny talent :)

    OdpowiedzUsuń