poniedziałek, 27 kwietnia 2015

209. Lodowy kop !

A poniedziałek zaczęłam z lodami :D
Coś czuję, że coraz częściej będą się tu pojawiały śniadania na zimno :)
Pogoda motywuje, a za nie długo rozpocznie się sezon na świeże owoce !

Dopiero co wróciłam ze szkoły i 
 mam całe 2 godziny na nauczenie się około 40 slajdów z autorami, tytułami i stylami.
Także jutrzejszy sprawdzian to będzie totalna improwizacja xD
Tak więc, spróbuję coś sobie powtórzyć i szykuję się na urodziny !




Jogurtowe lody banan-śliwki-kawa podane z truskawkami i wiórkami kokosa/herbata czerwona

12 komentarzy:

  1. Nie ma to jak lody na śniadanie ;) I to cała micha!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lody z rana dają ogromną motywację, a przynajmniej mi ;)
    Powodzenia, będę trzymać kciuki xx

    OdpowiedzUsuń
  3. O tym, ze jestem ogromną miłośniczką lodów śniadaniowych nie muszę wspominać, nie? :D
    Idealnie podałaś :) A sprawdzian zobaczysz, ze pójdzie Ci świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jogurtowe lody... Ach, takie letnie śniadanka to ja bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jogurtowe? Ale musiały być kremowe!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lody goszczą teraz u wszystkich :D
    Powodzenia za nauką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rany, ale to przepysznie wygląda :) Truskawki nadają uroku chyba każdej potrawie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lody mogłabym jeść teraz codziennie, ale nie nadążam z mrożeniem bananów:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Lody, lody...ach, kocham takie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszyscy kuszą tymi lodami niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zjadłabym te lody teraz nawet przy takiej brzydkiej pogodzie za oknem bez zastanowienia! :)

    OdpowiedzUsuń