wtorek, 16 czerwca 2015

255. Moc truskawek w plackach !

Nawet przyjemny dzień w szkole :)
Było trochę zabawy, na 3 lekcjach film
 (O północy w Paryżu mogłabym oglądać miliony razy <3)
a jutro czeka mnie odpowiedź z polskiego....

W moim ogrodzie niestety dużych i soczystych truskawek już nie ma,
są za to małe, urocze i intensywnie czerwone kurduple :D
W plackach sprawdziły się wybornie.
I nie sądziłam, że pomarańcza tak współgra ze smakiem truskawek :)




Pomarańczowe* ryżowe pancakes na jogurcie naturalnym z truskawkami podane z resztą jogurtu, truskawkami i domową kakaowo-orzechową granolą/kawa z mlekiem
*z dodatkiem skórki i soku z pomarańczy

8 komentarzy:

  1. Jakie słoneczne :P
    Ja bym tymi kurduplami nie pogardziła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurduple są słodkie :D
    W każdym placuszku truskaweczka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Turbotruskawkodoładowanie ♥
    A film oglądałam, świetny jest!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bez truskawek ani rusz! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne te placuszki, musza być takie fajnie puchate. :D Do tego ukochane przeze mnie truskawki. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne i urocze :)
    U mnie w szkole też tylko filmy :P

    OdpowiedzUsuń