wtorek, 30 czerwca 2015

268. Ukochane ricottowe !

Hej Wszystkim ! 
Dziś u mnie było dużo do roboty !
3 h obierania i drylowania czereśni <3
Ale za to będą dżemy i kompoty na zimę :D
Jutro ciąg dalszy.

Oprócz tego krótkie zakupy z bratem, 
Potem pobiegałam i chyba mam coraz lepszą formę :D
A później Tata rozłożył stół i graliśmy w ping-ponga na świeżym powietrzu :D
Już lubię te wakacje ! 
A jutro nocka z przyjaciółkami i oblewamy zdanie matur!  
Ja, mam nadzieje, będę świętować za rok :D
A jak z Waszymi maturami ?
Pewnie Wszyscy zadowoleni ? :)

A na śniadanie były niezawodne ricotta pancakes <3


Dziękuję za pochwały wypieków ! :)
Dusza się raduje kiedy czytam takie komentarze :D






Owsiane makowe ricotta pancakes podane z kakaowo-klonowym kremem z avocado, dżemem brzoskwiniowym 100% i czereśniami/kawa z mlekiem

11 komentarzy:

  1. U mnie były wczoraj, tylko coś mi się wydaje, że Twoje wygrywają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też niedługo zabieram się za robienie dżemu (albo raczej dżemów, w końcu jest tyle pysznych owoców, które można zamknąć w słoiczku!)
    A śniadanie wygląda bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ricottowe są takie delikatne w smaku, pyszne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też dziś drylowałam czereśnie, ale znacznie więcej niż Ty :D

    OdpowiedzUsuń
  5. tak nimi kusisz ze też dzis zrobilam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam czereśnie!! :D udanego świętowania :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale idealne! Masz rękę do placuszków i naleśników ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudne placki Ci wyszły. :) I cieszę się, że masz takie fajne wakacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszędzie ricottowe placuszki :D

    OdpowiedzUsuń