piątek, 3 lipca 2015

270. Naleśnikowa zachcianka !

No nie powiem, na nocce było grubo ! :D
Mnóstwo śmiechu, wspomnień, owoców(nie pytajcie xD) i innych dobrych rzeczy :P
Wczoraj mnie nie było, ze względu na to, że porę śniadania spędziłam odsypiając :P

A dzisiejszy dzień w całości spędziłam nad wodą <3
Moja skóra to już istna czekolada !
Strach pomyśleć co to będzie pod koniec wakacji :P

A żeby było jeszcze przyjemniej na śniadanie niezawodne naleśniki <3

A jutro idę na grilla ! :D
W niedziele znów nad wodę i tak mijają mi wakacje <3
bez zadręczania się myśleniem i analizowaniem






Owsiane naleśniki z bananową ricottą/bananowo-kawową ricottą/domowym masłem orzechowym podane z resztą banana, truskawkami i porzeczkami/kawa z mlekiem

8 komentarzy:

  1. Najważniejsze, że bez analizowania! :-) Cudownie spędzasz wolny czas - tak trzymaj! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. piąteczka za naleśniorki!
    Twoje przynajmniej wszystkie wyszły ahaha!
    Korzystaj z lata i czerp jak najwięcej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przez Ciebie mam teraz ultraszaloną ochotę na naleśniki ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jeszcze trochę sobie rozmyślam i analizuję. Choć to mi już póki co nie przeszkadza. Brak grila, to jest to co należy zmienić! ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. naleśniki !!! <3
    Zapominamy o analizie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój mistrzu naleśników! Udanej zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale bym zjadła naleśniki...

    OdpowiedzUsuń
  8. Bez porzeczek to brałabym bez wahania! :D

    OdpowiedzUsuń