wtorek, 14 lipca 2015

280. Niezastąpiona !

Ale dziś spontaniczny dzień !
Rano robiłam tort na jutrzejsze urodziny brata.
Myślałam że mam na to cały dzień, 
a tu się okazało że niezapowiedziani goście z zagranicy będą u nas za 3 godziny !
Hahaha, ale dostałam speeda xD
Na szczęście zdążyłam i jestem zadowolona, jak czas pozwoli jutro się pochwalę tortem :D

Potem mała przebieżka z bratem,
a teraz czekam aż film się załaduję :D

A rano dawno nie jedzona, niezastąpiona owsianka !
Wersja brzoskwiniowo-waniliowa godna polecenia ! :)





Brzowskwiniowo-waniliowa owsianka na mleku podana z resztą brzoskwini, borówkami i masłem orzechowym/kawa z mlekiem

9 komentarzy:

  1. Masło orzechowe i borówki - uwielbiam!
    Czekam na ten speedowy tort ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa tego tortu :) A owsianka jak zwykle bezbłędna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcę zdjecie tortu! :-) Owsianka wygląda pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. tort w 3h?! nieeeeeeźle, pochwal się! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzoskwinia z wanilią musiały się świetnie komponować. :)
    Pochwal się tortem! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na tort ;>
    Super owsianka <3

    OdpowiedzUsuń
  7. W takim razie czekam na tort! <3

    OdpowiedzUsuń