poniedziałek, 14 września 2015

322. Owsiane batony na równy rok z Wami !

Nie mogę w to uwierzyć, że równo rok temu dodałam tu moje pierwsze śniadanie.
Mam wrażenie jakby to było wczoraj, a tu proszę !
Powiem szczerze, nie sądziłam, że tak się tu zadomowię.
Dalej jednak pozostaję anonimowa i raczej to się nie zmieni.
Traktuję to miejsce jako mój...hmmm..dziennik ? azyl ? 
Oglądanie Waszych śniadań, którymi się głownie inspiruje,
Czytanie co tam u Was,
Obserwowanie Waszych postępów,
To wszystko daje mi niezłego kopa motywacji :)

Z racji mojego pierwszego roku tutaj postanowiłam zrobić na śniadanie coś, 
czego jeszcze tutaj nie było.
Owsiane batony widywałam nie raz i nie dwa.
Ciągle jednak nie potrafiłam się za nie zabrać i to był bardzo duży błąd !!!
Dzisiejsze były po prostu GENIALNE.
A kierowałam się zasadą "zmiksuj to co masz pod ręką  ". :P



Kokosowo-daktylowe batony owsiane bez pieczenia podane z bananem i kakaowo-klonowym sosem/kawa z mlekiem

Przepis:

  • 5/6 łyżek płatków owsianych
  • 4/5 suszonych daktyli(wcześniej namoczonych) 
  • 3 łyżki mleczka kokosowego(tej twardej części)
  • 1 łyżka wiórków kokosowych
  • syrop klonowy/miód(opcjonalnie)
Wszystkie składniki zmiksować, tak aby powstała zwarta masa. Kwadratowy pojemniczek wyłożyć papierem, przełożyć do niego masę i ubić. Zostawić na noc w lodówce. Rano wyjąć i pokroić wzdłuż na mniejsze kawałki. Powodzenia i smacznego !

14 komentarzy:

  1. ej, śliczne Ci te batony wyszly! I cieszę się, że tu jesteś bo uwielbiam Twoje śniadania <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super batoniki :) ten sos <3
    oby kolejnych lat na blogu, swietnie ze jestes :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Załapię się na jednego, albo chociaż na przepis? :D
    Cieszę się, że tu jesteś i życzę Ci, abyś była jak najdłużej :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Może z tej okazji pokażesz swoje zdjęcie? :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio robię codziennie takie owsiane batony do pracy, ale zamiast daktyli dodaję banana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, gratuluję kochana! Oby tak dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow super! Wygląda to cudownie. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję!Pysznie wyglądają batoniki ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję przepysznego roku i kolejnego życzę! :*
    te batony podbiły moje serducho, uwielbiam je! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daria, to Ty podbiłaś nasze serca i podniebienia tymi batonami :D

      Usuń
  10. Gratulacje :D Wielu kolejnych pysznych lat z nami :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jadłam takich owsianych batonów :)

    OdpowiedzUsuń