czwartek, 17 września 2015

325. Letnie ciacho z borówkami !

Dziś dopiero zalazłam odrobinę czasu, aby coś więcej napisać.
W szkole męczą i męczą, ale to dobrze.
Zależy mi na dobrych wynikach, więc zaciskam zęby i dążę do celu.

Kurcze, od początku roku sama dojeżdżam do szkoły, 
a mimo to nie czuję się jeszcze pewnie jako kierowca, 
może to przyjdzie z czasem ?
Mam nadzieje, bo jak na razie każdego dnia towarzyszy mi stres.
Teraz wiem, że to nie egzamin jest wyzwaniem, 
a jeżdżenie jako takie, bez kogoś kto mógłby zareagować za ciebie. 


Wczoraj wróciłam dopiero o 19, ale to nie przeszkodziło mi na upichcenie sobie śniadania na dziś.
Korzystając z okazji, że mama korzystała z piekarnika, 
zdecydowałam się na kokosowe ciacho z nieprzyzwoitą ilością borówek <3

Dodałam przepis na batony !
Zainteresowanych zapraszam !
Teraz nawet zauważyłam, że przepis jest wegański ! :)







Orkiszowe kokosowe ciasto z borówkami podane z twarożkiem, miodem i borówkami/kawa z mlekiem

7 komentarzy:

  1. Jakie to jest przepiękne... a pewnie smakuje miliard razy lepiej. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciacho cudowne, więc czekam na przepis !
    a co do jazdy samochodem to kwestia praktyki, im dluzej jezdzisz tym mniejszy stres :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na przepis! :D
    Zgadzam się- pierwsze jazdy samemu są prawdziwym egzaminem na to czy się podoła, ale to z czasem ustąpi, nabierzesz wprawy i pewności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No, to teraz tylko czekać na przepis, jak takie pyszności serwujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda jak jeden z cudów świata ^^
    Zapraszam do mnie:
    http://nackany-zeszycik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam, przepięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń