niedziela, 20 września 2015

328. Marchewka ze śliwką !

Ciężką noc dziś miałam !
Takie tam 7 komarów pod uchem ciągle mi brzęczało...
Kiedy ta plaga się skończy ? ;<

Na szczęście reszta dnia mile i leniwie spędzona.
Film, dwu godzinny spacer, sesja zdjęciowa. 
A teraz, żeby się jeszcze bardziej odmóżdżyć przed ciężkim tygodniem w szkole odpalam Simsy !

Rano były gofry, pierwszy raz z dodatkiem marchewki <3
NIEBO !




 Owsiane cynamonowo-marchewkowe gofry podane z ricottą, miodem, duszonymi śliwkami i domowym masłem orzechowym/kawa z mlekiem


A teraz właśnie taki mam widok z okna <3 


8 komentarzy:

  1. narobilas mi ochoty na gofry :D
    oj komary zdecydowanie potrafia zepsuc noc xD

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja ani jednego komara nie widziałam! Tylko osy, u mnie plaga os :/



    http://worshipingmornings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Marchewkowych jeszcze nie robiłam - kusisz! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Marchewkowe? Ty to masz pomysły! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ładnie za oknem! U mnie pada :(

    OdpowiedzUsuń