piątek, 5 grudnia 2014

83. Mak w piątek

Co za dzień !
Pierwszy raz tak szybko mi lekcje minęły w piątek !
Serio, zwykle nie umiem wysiedzieć a dziś byłam zaskoczona jak zadzwonił dzwonek :P

Dziś nie miałam pomysłu na śniadanie, 
wiec postawiłam tradycyjnie na owsiankę w makowym wydaniu.
Nie żałuję !

Aha, dorwałam w końcu kalendarz adwentowy <3



Makowa owsianka na mleku podana z domowym masłem orzechowym(na spodzie), bananem, suszonymi figami, nerkowcami i syropem klonowym/kawa zbożowa z mlekiem

5 komentarzy:

  1. Wsadzenie masła orzechowego na spód to genialny pomysł. Dokopać się do rozpływającej niespodzianki, super :D
    Owsianka nigdy nie zawodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczynać od nerkowców a kończyć na maśle orzechowym. Tak mogłabym codziennie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. taką owsianką na pewno bym nie pogardziła, tym bardziej w tak pysznych smakach, z ulubionymi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. makowa wciąż przede mną!
    ja już kalendarz cały zjadłam hah :D

    OdpowiedzUsuń