poniedziałek, 22 grudnia 2014

97. Piernik z gruszką

Świątecznej gorączki ciąg dalszy :)
Prezenty kupione, kolejne ciastka stygną, a mnie już udziela to Świąteczne "coś" :)
W sumie nie spodziewałam się ze w tym roku tak będzie, ale jestem bardzo zadowolona :D
A co najważniejsze wszystko dzieje się w gronie rodziny, czyli tak jak powinno być :)

Połączenie PIERNIK + GRUSZKA  to strzał w dziesiątkę :D




Gruszkowo-piernikowe pancakes podane z miodowo-kakaowym twarożkiem, orzechami makadamia, domową świąteczną granolą i czekoladką/kawa z mlekiem

10 komentarzy:

  1. i kolejna osoba dziś smażyła placki :D
    połącznie na pewno wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uprawiasz jakiś sport? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Zawodowo" czy "profesjonalnie" to nie, uwielbiam natomiast oglądać w TV , szczególnie tenis. Za to w okresie letnim często wsiadam na rower, gram w tenisa, i jak tylko nadarzy się okazja to siatkówka, badminton itp. :D. A poza tym bardzo lubię dywanówki z youtuba i yoge, ćwiczę 4-6 razy w tygodniu jak tylko znajdę czas. :D

      Usuń
  3. Idealne połączenie w plackach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba będę musiała dorwać gdzieś gruszki i wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne! Najbardziej z całego zestawu kusi mnie ten twarożek :D
    Byłoby mi miło gdybyś wpadła na mojego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to masz super, ja tam nic nie czuje... :(
    Jezu obłedne to śniadanie! O.o
    http://iluminatium-mundi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. zakochałam się w tych plackach, muszę wypróbować tego połączenia KONIECZNIE! :D

    OdpowiedzUsuń