środa, 31 grudnia 2014

104. Post pełen nowości

A więc imprezę opisze tak : NA PRZYPALE ALBO WCALE !
Pomimo jednego niespodziewanego incydentu impreza się udała :)
Ale niestety o większości dowiedziałam się z opowiadań....
także nowe postanowienie noworoczne już mam...
No cóż, teraz wiem jak to jest i przyrzekam sobie, że nigdy się to nie powtórzy !
A tak poza tym, to rodzina mnie niesamowicie zaskoczyła ! 
Wszyscy się poprzebierali, był i pirat, wiedźma, pipi, i tp. :D haha !
Z prezentów też się strasznie ciesze ! :D

Tak więc wczoraj wkroczyłam w pełnoletność, czy się ciesze ? Chyba tak :)
Z tej okazji postanowiłam coś więcej o sobie Wam powiedzieć :
18 faktów na 18-ste urodziny :
1. Mam kręcone włosy ;)
2. Jestem uzależniona od bananów, cynamonu i masła orzechowego !
3. Mam jedną naprawdę wspaniałą przyjaciółkę, znamy się od 12 lat <3
4. Uwielbiam piec ciasta, ciasteczka, itp.
5. Kocham sztukę ! Moimi ulubionymi epokami są Renesans i Barok !
6. Nazwa bloga wzięła się od zespołu QUEEN <3
7. Uwielbiam tańczyć na imprezach :)
8. Kiedyś byłam strasznym śpiochem !
9. Miałam już 3 chomiki.
10. Codziennie rano mam świeże mleko prosto od krówek :D Sklepowe mleka to dla mnie woda !
11. Czasami za dużo myślę...
12. Kiedyś byłam bardziej poważna, skryta i zamknięta w sobie...dopiero w tym roku to się zmieniło ! :)
13. W tamtym roku szkolnym miałam największą średnią w szkole :P
14. Widział Londyn w okresie przed Bożonarodzeniowym ! CUDO !
15. Kiedyś chciałabym nauczyć się jeździć konno :)
16. Uwielbiam kawę, ale nie rozpuszczalną.
17. Kiedyś byłam lektorką w Kościele !
18. Ciągle walczę, ale jest znaczny progres ! :D
Jakiś czas temu coś sobie obiecałam,..
.nie wyszło ale nowy rok przede mną !

A teraz jedzonko :3
Wczoraj na śniadanie miałam herbatę z rumianka...a dziś 

Owsianka na mleku podana z domowym masłem orzechowym(na spodzie), bananem i nerkowcami w karmelu(jeden z prezentów)/herbata żurawina&granat
Z imprezy


Ciasta( cytrynowe z herbatnikami, z nuttelowym spodem i galaretką, snickers, sernik z kruszonką) 
 Babeczki(kokosowe, nuttelowe)

I gwoźdź programu :


Tort Szwarcwaldzki 

A teraz z innej beczki :
Udanego wieczoru dziś i Szczęśliwego Nowego Roku !!!










6 komentarzy:

  1. To wszystkiego najlepszego życzę ;)
    A i uwielbienie bananów popieram w całym absolucie ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Tort prezentuje się cudownie! Wszystkiego Najlepszego i Szczęśliwego Nowego Roku!:)
    ...w pierwszej chwili pomyślałam, że te nerkowce to kawałki kurczaka, haha:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ten tort ^.^ Boski! A nerkowce w karmelu bym Ci ukradła ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny tort ! : )
    a banany naprawdę uzależniają ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego! :) A Szwarcwaldzki wygląda obłędnie i pewnie tak smakował :D

    OdpowiedzUsuń