czwartek, 1 stycznia 2015

105. Wspomnienie Świąt

Dzisiaj baardzo leniwy dzień. 
Ale był mi na prawdę potrzebny.
Odespałam wszystko, przemyślałam kilka spraw i pełna nadziei mogę zaczynać Nowy Rok.
Mam kilka celów do zrealizowania, m.in. zdać Prawo Jazdy, 
wybrać się do ortodonty, 
zacząć być bardziej konsekwentna,
i w końcu wziąć się za siebie ! (chyba się domyślacie o co chodzi).

A Sylwestra spędziłam na spokojnie, ze znajomymi, z nocnym spacerem i z mnóstwem śmiechu :D 

Dopiero co po Świętach a już tęsknie za "tymi" smakami ! :)





Domowa świąteczna granola podana z bananem, ciepłym mlekiem i nerkowcami w karmelu






10 komentarzy:

  1. oby udało ci się wszystkie postanowienia zrealizować! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za Twoje postanowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia krok po kroku :D A nerkowce w karmelu chętnie bym Ci podkradła :D Powodzenia z postanowieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nerkowce w karmelu?! O rany, gdzie dorwałaś takie pyszności? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam w prezencie :D . Sama jestem ciekawa gdzie takie zdobyć :P

      Usuń
  5. nerkowce w karmelli <3 a napewno w końcu ci się uda wziąć za siebie, musi!
    wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale kusisz tymi nerkowcami no...podziel się :D

    OdpowiedzUsuń
  7. nie ma to jak domowa granola, w świątecznej jestem zakochana :) a nerkowcami jak widzisz, wszystkich kusisz! :D
    powodzenia w Nowym Roku! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko w Twoich rękach, możesz zdobyć co tylko zechcesz :D Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń