niedziela, 25 stycznia 2015

129. Niedzielna granola !

Uff, pizza się udała !
Cała blacha zjedzona.
Brat zadowolony.
Ja usatysfakcjonowana ! :D
Niestety fotki nie zdążyłam zrobić, wybaczcie mi :)

Dziś jadłam chyba najlepszą jednoporcjową granole !

  CZEKOLADA+POMARAŃCZA
to jedno z najlepszych połączeń !

A przed chwilą wróciłam z spaceru z przyjaciółką i aparatem, 
cudowna zima nam się zrobiła na zewnątrz ! 


Jednoporcjowa granola* z patelni podana z pomarańczowym jogurtem greckim** i pomarańczą/kawa z mlekiem
*granola(miód, płatki owsiane, kakao, sezam, słonecznik, pecany, siemię lniane, suszona żurawina, gorzka czekolada 90%)
**jogurt grecki wymieszany z sokiem z połówki pomarańczy  

13 komentarzy:

  1. ale ona musiała być pyszna!
    uwielbiam połączenie pomarańczy z czekoladą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie granola z patelni na razie wygrywa! a najlepsza taka w sezonowych smakach - pomarańcz i czekolada pasuję do pogody za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że pizza udana. Następnym razem zdjęcie już obowiązkowo, może nawet z przepisem :D
    A granola świetna, aż się chce pochrupać! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak połączenie czekolady i pomarańczy jest genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To musiało być pyszne, świetny pomysł z tym pomarańczowym jogurtem!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostało jeszcze trochę tej granoli? *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tę granolę :) Szybka i pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta granola mnie po prostu woła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak świątecznie się zrobiło :) Na pewno była pyszna, czekolada i pomarańcza to niezawodny duet :D
    Przeczytałam wstęp ,, niestety foki nie zdążyłam zrobić" kurde, jakiej foki? Ślepnę xD

    OdpowiedzUsuń
  10. co do połączenia to się zgadzam, faktycznie jedne z najlepszych :D chyba muszę sobie znowu upichcić jakąś ciekawą granolę.

    OdpowiedzUsuń
  11. dla mnie wszystkie smaki czekoladowo pomaranczowe baaaardzo podchodzą, więc następna granola jaką zrobię będzie właśnie taka :D

    OdpowiedzUsuń