niedziela, 21 grudnia 2014

96. Niedzielne słodkie kanapki

Przyjemny dzień za mną :)
Rano kościół, później basen a potem na urodzinowy obiad u babci.
Po południu zrobiłam polewę na piernika, a przed chwilą skończyłam produkować ostatnie ozdoby <3
Jutro od rana trzeba by kupić ostatnie prezenty i lukrujemy pierniczki :D 
Tak się cieszę !
9 dni...

Od dawna miałam ochotę na zwykłe kanapki na słodko <3



Kanapki z chleba słonecznikowego z masłem i miodem/masłem i domowym dżemem śliwkowym podane z jogurtem naturalnym z bananem, mandarynką i czekoladką/kakao

6 komentarzy:

  1. Pjona :D
    Pyszne takie niby zwykłe śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wieki nie jadłam takich prostych, pysznych kanapek na słodko z dżemem, porywam jedną :D

    OdpowiedzUsuń
  3. też bym zjadła takie proste kanapki, mniaaam :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię jeść takie kanapeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. słodkie śniadanka są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Smacznie, wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń